Annoncering i Nyhedsbrevet Dansk Presse

Nyhedsbrevet Dansk Presse erstattes pr. 13. april 2012 af Nyhedsbrevet Danske Medier.

Nyhedsbrevet Danske Medier er foreningens officielle nyhedsbrev til – og om – medier. Nyhedsbrevet udkommer elektronisk hver fredag, hvor det giver et kortfattet resumé over ugens begivenheder i den danske og udenlandske medieverden.
 
Nyhedsbrevet sendes til samtlige medlemmer af foreningen svarende til mere end 1.000 medier fordelt på ca 470 udgivere – indenfor mediegrupperne dagblade, netmedier, radio, ugeaviser, magasiner og fagblade. I alt abonnerer flere end 4.000 medieansatte og interessenter på nyhedsbrevet.

Dansk Presse er derfor et glimrende sted at anbringe sine annoncer til denne målgruppe, hvad enten det er et job, et kursus, en konference eller andet, der skal tilbydes.

Læs mere om annoncering i Nyhedsbrevet Danske Medier på: http://danskemedier.dk/nyheder/nyhedsbrev/annoncering/ 



Danske Mediers ArbejdsgiverforeningSkindergade 71159 København KTelefon 3397 4000Fax 3314 2325E-mail: dma@mediearbejdsgiverne.dk