Medlemsmøde om den nye Markedsføringslov

Danske Dagblades Forening
Orientering nr. 21/2011

Diverse

16. juni 2011

Medlemsmøde om den nye Markedsføringslov

Med den nye Markedsføringslov er der nu åbnet for bl.a. kuponannoncering og købsbetingede konkurrencer. Dette vil blot være enkelte af de emner, Christina Moshøj og Adam Rue vil orientere nærmere om på en række medlemsmøder.

På møderne vil vi komme rundt om de faldgrupper, der er i lovgivningen, som enten kan give problemer med potentielle eller eksisterende kunder/abonnenter eller i visse tilfælde resultere i betragtelige bøder fra Forbrugerombudsmanden.

Møderne henvender sig til alle, der arbejder i bladhusene med salg og markedsføring af trykte eller elektroniske udgaver, og der er ingen begrænsning på, hvor mange, der kan deltage fra det enkelte dagblad.

Foreløbig er følgende medlemsmøder planlagt:

 8. september hos Sjællandske Medier i Ringsted

 15. september hos Herning Folkeblad

 20. september i Pressens Hus i København

Alle møderne foregår fra kl. 10 – 12, og der vil være plads til 30 deltagere pr. møde.
Pladserne fordeles efter ’først til mølle’ princippet, og bliver der tale om en stor tilmelding, vil vi arrangere flere medlemsmøder om emnet.

Tilmelding kan ske per mail til Adam Rue: ar@danskedagblade.dk

Eventuelle spørgsmål kan stilles til Christina Moshøj - cm@danskedagblade.dk - eller Adam Rue 


Materialer til download


Danske Mediers ArbejdsgiverforeningSkindergade 71159 København KTelefon 3397 4000Fax 3314 2325E-mail: dma@mediearbejdsgiverne.dk